vrijdag 19 februari 2010

Vrijdag. Let's go to het strand




Ok, einde week, laatste dag. Gisteren was mooi. Een kleine 40.000 euro verdiend. Een dagje hard werken. En op het einde van de dag, 22u15 verhogen die FED gasten de rente (discount rate). Terwijl ik net 1 minuut daarvoor naar het kleine kamertje was gegaan. Dus als ik terugkwam was het allemaal al gebeurd.
Maar kom, het jaar is nog lang.
Wat we vandaag kunnen verwachten....hmm, wat flinke swings. Hopelijk kan er wat mee verdiend worden. Dat zien we op einde van de dag. Hopelijk een iets kortere dag. TGIF!!!! (thank god it's Friday)


hier link voor trades te bekijken, downloaden

http://tinyurl.com/y9hzt5m

5 opmerkingen:

  1. 5.95% erbij! proficiat. Is je beste dag tot nu toe zeker?
    discount rate verhoging was wel leuk voor mij. altijd leuk wat extra te krijgen zonder iets te doen. Maar net als jij was ik er niet vanop de hoogte om er extra op in te spelen.

    Amerikaanse beurzen houden zich nog sterk maar dat kan ook dor experiatie komen natuurlijk... en na het weekend zijn de meesten die verhoging al vergeten zeker? ;)

    welke strategie gebruik je voor forex want daar heb je toch geen level 2?

    3 vrouwen op de foto... wie is er hier de vrouwenzot? :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merci.
    Zoals in mijn laatste bericht: verhoging Fed is een non event. Ze hebben zelf ondertussen al 10 keer gezegd dat het geen belang heeft.
    Volgens mij is het voor een groot deel een test hoe de markt reageert.
    Strategie voor forex. Geen strategie. Ik ben erin 'groot gebracht'. Dus is bijna volledig ervaring.
    3 vrouwen op die foto... had het zelfs niet opgemerkt. Leek op eerste zicht een leuke foto om JULLIE te plezieren! Ik heb daar geen tijd voor hé gasten. En nu ik toch eens naar die foto kijk. Zijn precies wel heel jong. Ik voel me precies een oud manneke na een week traden.
    Effe peinzen....wat kan ik jullie nog meer wijsmaken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sinds vrijdagavond heeft m'n pc niet meer aangestaan.. andere verplichtingen. Nu efkes bijgelezen en nu hier ff checken.

    Dat zou best kunnen dat het een test was maar door het doen voor expiratie wisten ze toch dat de banken den boel gingen rechttrekken indien nodig.
    gebruik je ook 5 min. timeframe voor forex?
    je moet je toch wel ergens op baseren voor forex?
    hoeveel jaar ervaring heb je eigenlijk in totaal?
    ik 10 maanden nu.. eigenlijk belachelijk weinig maar wel heel veel geleerd op die tijd. Ik had nooit gedacht dat m'n account zo vlot ging groeien. In vergelijking met jou is het natuurlijk belachelijk weinig. ;)

    Ik kom met 1 vrouw toe... zo al werk genoeg mee. :P
    Ik hoop dat jouw weekend wat rustiger was zodat ge er weer een week tegenaan kunt. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Forex 5min chart.Ongeveer 12jaar.
    Zal sebiet eens een foto geven met mijn schermen, kan je eens bekijken. Dan zie je wat ik continue bekijk.
    Dan kunnen we daar wat dieper op ingaan/of over lullen.

    BeantwoordenVerwijderen