dinsdag 23 februari 2010

perfect plan



Zoals je ziet is totale winst voor verleden week vrijdag en gisteren ongeveer 77.000 euro maar was eigenlijk iets meer want ik heb vrijdag 6.000 euro eraf genomen.
Gisteren was ongeveer 50.000 euro. Was echt een goede dag. Het ging vanzelf eigenlijk. Mag ook eens. Om 9u15 stond de teller al op 27.000.
"I'm in the zone" dus ik hoop dat dit nog effe langer kan duren.
Heb verder niet zoveel te zegge.
Straks eens uitvoerig reageren in 'reacties' onder vorig bericht.

Hier link voor download van trades vrijdag en maandag

http://tinyurl.com/yjbxlwy

3 opmerkingen:

  1. + 10.83% op 2 dagen. Ge zijt echt goed bezig, allé nog beter. :)

    die file wordt meer gedowload maar qua reacties is het hier hetzelfde gebleven.
    Toch al wat meer viewers... het is een begin hé.

    Doordat je account groeit, neem je steeds grotere posities in. Hoe bepaal je uw positiegrootte?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Positiegrootte.... gewoon steeds maar met meer contracten werken. Niet meer, niet minder
    Ik stap bijna nooit 'vol' in een positie op een bepaald moment, zelfs al heb ik die intentie dan nog doe ik het in 'stukken'

    BeantwoordenVerwijderen