zaterdag 16 januari 2010

uitblazen

Yo,

gisteren 13.000 euro verdiend. Kan de trades en print nog niet geven want kan er nog niet aan via internet. Heb wel 6.5000 euro afgehaald voor het afsluiten van de dag. Zal ook te zien zijn in de link van de trades.
Dus laten we die 6.500 vergeten en de week laten eindigen op 575.000. Dus dat is exact 10% winst voor de week.
Spijtig genoeg is er vanaf dat US open ging, 15u30, een mooie beweging ingezet naar beneden en heb ik die grotendeels gemist. Iets waar ik meestal bij ben, zeker omdat ik erop zat te wachten, maar vanaf vrijdagmiddag ben ik al half aan het afsluiten.

3 opmerkingen:

  1. 10% is iets meer dan je wekelijks doel, dusver geen problemen.
    Jammer dat ge neerwaartse beweging gemist hebt maar was expiratie... altijd gevaarlijk. Ge weet niet op voorhand in welke richting de belangen liggen.

    Enjoy your weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag (18 jan.) taaie hap.
    Ben benieuwd of je hier nog wat aan kunt verdienen Jerome.

    Crossy om nog even op jouw vragen terug te komen.
    Ik lees heel veel engelse fora (forexfactory en T2W) en post daar soms ook op.
    En lees soms ook nederlandse fora IEX en belegger.nl maar ik vind het zeik gehalte daar meestal veel te hoog, berichten plaatsen doe ik daar sowieso nooit.

    En jij?

    Gaotika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amies niet open... paniek... eerst naar beneden... weinig volume => naar boven.

    analyse van GJ op beursduivel + enkele topics daar voor fundamentele analyse.
    op forexfactory lees ik tegenwoordig veel
    T2w ea fora lees ik soms als ik iets specifiek zoek.

    waarin handel jij?

    BeantwoordenVerwijderen