maandag 18 januari 2010

Monday Bloody Monday

Allé,
zoals altijd de maandag opstaan met de verkeerde benen uit bed en dan nog weten dat het een ultrakorte sessie zal zijn met de bedoeling iedereen eens goed te naaien.
Langs de andere kant, zulke dagen, US closed en laag volume, zijn ervoor gemaakt om een ruk naar boven te geven. Normaalgezien hé, maar wat is nog normaal in deze wereld...

De laatste keer dat US closed was en Europa open was het heel wat leuker: de mini dubai crisis en de markt viel zo lekker naar beneden dat je met je ogen dicht mee kon doen. Om dan weer harder te stijgen.
Zoals Gaotika zich afvroeg bij 'reacties' onder mijn vorig bericht: wat ik er vandaag ging van bakken...... ho ja, er kwam wat nieuws uit Duitsland dat Madame decolleté, Angela Merkel, aan tafel ging zitten met de coalitiepartijen om nog wat op elkaar te meppen en het dan weer goed te maken..... dus, de markt heeft gedaan wat ik dacht: eerst effe naar beneden en dan weer naar boven. Het eerste deel heb ik meegepikt, voor het laatste deel had ik geen interesse meer om nog te zitten kijken. Als US gesloten is, is het meestal oersaai.
Ongeveer 6.500 euro meegepakt in een sprintje. Morgenochtend de print en trades hiervan.
Er wacht een nachtmerrie op mij.

3 opmerkingen: