zaterdag 9 januari 2010

Moeilijk gaat ook


Voila,

de eerste week zit erop.
Deze blog is nu ongeveer 3 maanden onderweg. Teller staat sinds vrijdagavond ongeveer op 520.000 euro. Echte eurootje en ik zal straks een attachment van de brokerrekening bijvoegen. Dat is dus ongeveer +170% sinds de start. Iets onder mijn verwachtingen, doelstellingen. Maar aangezien de eindperiode loopt tot eind dit jaar (dus de totale periode 1 jaar en 3 maanden en niet 1 jaar zoals in mijn berekening voor maal 100 uit te komen) loopt alles nog vlot.
Eind dit jaar waren 2 weken verlof eveneens.
Hoe gaat het met jullie? Is de rekening al leeg? Teveel willen vechten tegen deze moeilijke markt?
zal proberen terug de draad dagelijks op te pikken. Hoor ik een 'dank u'?
Wordt tijd dat deze blog internationaal gaat, laten we beginnen met de Benelux :-) Welkom Nederland! :-)

Ok, verleden week was dus een zwaar gevecht. Eindstand verleden jaar was 470.000 en deze week ongeveer 50.000 of 10% gehaald.
Ik heb alles moeten geven om er te geraken. In een markt die zwaar suckt en waar je alleen maar gefrustreerden vindt. Elke dag hoger en hoger terwijl iedereen liever op en neer en op en neer gaat.... you get the picture
Zelfs bij mijn contacten is iedereen dit jaar nu al beu. Maar hier lukt het redelijk. Wel moe, ook gefrustreerd dat de bewegingen klein zijn maar ik lig maximaal op de loer. Als een kat. Of eerder een kater met flinke honger.
Geduld wordt beloont (ok, dit is een dt-fout, geluukig nog even herlezen, this market totally fucks you up isn't it) gasten.
Je moet batman zijn, in het donker de nacht in, op de loer liggen. Met de juiste auto uiteraard, zoals de mijne.

1 opmerking:

  1. welcome back. ;)

    ben blij te lezen dat je het goed gedaan hebt... ik vreesde al het ergste toen ik reza z'n blog doornam... lijkt of de moed in z'n schoenen is gezakt.

    Ik had een goede week, niet zo goed als de jouwe maar ik heb er niet veel voor moeten doen. ;)

    Ik had je deze week gemaild.. al gelezen?

    BeantwoordenVerwijderen