vrijdag 6 november 2009

Yo de mannen


Voila, ik heb een dagske niet gepost en lap, het begint al.
Ik heb 2 wenende vrouwen aan mijn deur gehad omdat ze met hun ventjes geen weg kunnen omdat ik er effe niet was.
Ik wou de deur net terug dichtgooien (ja, geenen tijd hé) maar die eerste zei: "allé, moet ge mijne mooiste string niet eens zien die ik voor jou heb aangedaan..."
En die tweede: "je hebt precies grote handen en voeten..." Ze gooide er een vette knipoog bij maar door haar mascara bleef haar oog dichtplakken.
Ik heb bij allebei de deur dichtgegooid. Ja, trading hé, dan heb je geen tijd.

Straks, vanavond (als ik goesting heb) of morgen (als ik goesting heb) veeeeeeeel meer uitleg.
Een drukke hectische 3 dagen trading gehad. Zoals in fotooke, de Amerikanen delen elke dag door 0 en nog heeft het geen consequenties. But that day will come enventually.
En we moeten ze feliciteren vandaag met hun werkloosheidspercentage dat boven de 10% gaat. 10.2% (gelukkig is dat een vals cijfer want de U6 werkloosheid staat op 17.5%)
Maar kom, rente op ongeveer 0% en wat moet je meer doen dan de banken helpen met honderden miljarden.... toch niet de doorsnee-burger helpen zeker. Neeeeeeee, hallo zeg. Jonge toch, wat ze daar in dat land allemaal uitsteken.

8 opmerkingen:

  1. Zolang ge uwen humor niet verliest valt het allemaal nog wel mee. ;)

    allé, ik ben benieuwd naar die 'veeeeel meer uitleg' maar ff weg nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies nog geen goesting gehad voor die uitleg. :)
    Het is hier stillekes.. geen updates meer..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is de stand van zaken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel gebeurt er hier niet meer precies... jammer.
    Om welke reden?

    Mvg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Jeerommeke,
    ge blinkt hier wel uit in afwezigheid... dringend tijd om hier wat nieuw leven in te blazen zou ik zeggen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha crossy, ik wist niet dat jij ook een blog had :) Ik zal hem direct eens lezen se :) adversus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi adversus,

    dat is mijn blog niet maar dat zal je ondertussen wel al weten als ge hier wat gelezen hebt. ;)
    Hier kwam/komt niet zoveel volk op af en da's waarschijnlijk de reden waarom Jeerommeke (dit is zijn blog) hier al een tijdje niet meer gepost heeft.
    Hopelijk hervat hij dit alsnog...

    BeantwoordenVerwijderen