donderdag 29 oktober 2009

Wat een kl*tedag- day 24



Miljaar, bloed, zweet en tranen vandaag. Morgenvroeg de resultatenprint. Ongeveer +2.500 euro maar het was een echt gevecht. Ik dacht het A-team een flink af te drogen maar het draaide anders uit.
En de grootste fout die een trader kan maken: zijn gelijk willen halen. Vandaag wou ik dat. Zelfs al ken je de gevaren soms trap je er nog in. Stond op een bepaald moment op -15.000 maar heb me er toch uitgewerkt. Tot de laatste second dat de markt open was.
Ik zou mezelf kunnen slaan. Moest er een boer en een paard voor mij hebben gestaan zou ik gevraagd hebben om eens flink in mijn b*llen te stampen.
Vechten tegen de markt vreet aan je. Total loss voor vandaag.

"A good trader has to have three things: a chronic inability to accept things at face value, to feel continuously unsettled, and to have humility"

Vertaald: Niets isz wat het lijkt, altijd met een bord in uw broek lopen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten