donderdag 29 oktober 2009

Day 23 Allé hup


Een nieuwe dag en weeral met verkeerde been uit bed gestapt.

mijn excuses, ik had zelfs niet gezien dat er op 6 oktober 3 reacties waren. Daarom was ik er even niet. Geen interesse dacht ik dus waarom zou ik. Ok, vanaf nu iets meer aandacht. En eens goed lezen straks wat ze precies geschreven hebben.

De teller staat weeral op nul. Gisteren stond die op ongeveer +10.000 euro. Straks eens de stand ophalen via internet. Pfff, I hate it, paswoorden intikken, doorklikken, saven, dan hier plaatsen. een trader moet lui zijn. Maar kom, ik doe dit allemaal voor jullie liefste schatjes.
En 's morgens heb ik het nogal druk. Niet de markten, dat duurt 5min om te zien welk vlees we in de kuip hebben. Maar koffie, ontbijt, naar de buurvrouw gluren enzo, je weet hoe dat gaat hé.
En ook paul Dhoore die elke ochtend belt om te vragen wat er gisteren zoal is gebeurd. Zelf heeft hij geen tijd om te beurs op de voet te volgen. De feiten vertellen is zijn sterke kant. Nooit vraag ik aan iemand (als ik er even niet was) waarom het ondertussen hoger of lager is gegaan. Wat kan het mij schelen. Ik was er niet bij. Terug op mijn stoel, wel dan heb ik zelf wel ogen en oren en heb ik wel interesse.
Allé, Europa open, de futures dan toch. We zullen wel zien. Hoogstwaarschijnlijk eerst 5 uren geen bal gebeuren en dan US GDP 3de kwartaal en dan gaat het op en neer bewegen zoals Lien van de Kelder haar boobies tijdens het hardlopen. Goldman Sachs heeft gisteren verwachtingen verlaagd van +2.7% van +3.0%. En zoals we weten weet Goldman Sachs alles en sturen ze de markt. Manipuleren zeg je.....Neeeeeeeeeeje, absoluut niet, allé, hoe zouden we dat durven denken van die Amerikanen. zoals we weten zijn de overgrootouders van die Amerikanen de criminelen van vroeger van hier die we op de boot hebben gezet om er vanaf te zijn. Dus die smeerlapperij is er in de loop van de generaties wel uitgegroeid...... Of versterkt zeg je? Neeeeeeeeeeeeje

"The difference between genius and stupidity is that genius has its limits"
Vertaald: Om te compenseren dat er slimme mensen zijn heb je een heel pak domme kloten nodig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten