woensdag 3 maart 2010

Doing ok.





Ongeveer 40.000 euro winst gisteren.De dinsdag een vervolg van de maandag. Opnieuw een heel pak trades en ook in de munten. Vandaag geen Brits pond maar Euro tegen dollar. Ik verwacht een telefoontje van mijn broker om me te bedanken om zo verschrikkelijk veel trades en duizenden euros per dag aan kosten/commissie. Waarschijnlijk iemand met een Indisch accent zeker.
Ik zal vrijdag nogt wat geld afhalen en de grootste winkelkar nemen.

Hier link voor trades bekijken/downloaden.

http://tinyurl.com/ybe8agy

13 opmerkingen:

  1. Weinig volk in die winkel daar. Is het nog crisis?

    Weer een mooi resultaat.
    Je statement is uitgebreider maar afrekening munten is nog steeds niet correct.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi, ik volg nu een tijdje je bewegingen.
    Gisteren het miljoen aangetikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie al enige tijd geen reacties meer.
    Hoop dat je weer snel doorstart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeerommeke heeft blijkbaar zijn doelstellingen bijgesteld ... was maal 5 al genoeg om op wereldreis te vertrekken ? of is hij bezweken aan een hartinfarct ... emoties zijn dodelijk jawel !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Djerome waar ben je nu?

    Niet meer aan het traden? of te weinig publiek?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je geen berichten meer plaats. Zijn zeer interessante verhalen om te lezen. Misschien dat je voor de kleine groep lezers je manier van werken verder uit de doeken wil doen. En hoe ver ben je in missie?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En Jeromme nog aan het traden?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Juist gevonden se, maar het is precies wat stil aan de overkant geworden?
    Al je geld mss verloren ;)?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ anoniem hierboven
    Juist gevonden.. waar was jij dan naar op zoek om 3h50 's nachts? ;)
    Gevonden via welke weg?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via het forum van de beursduivel.be.
    Ik kon niet slapen die nacht en nu blijkbaar ook niet :D. Dus bij deze kom ik weer eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoveel geld verloren op de beurs dat je er wakker van ligt?

    Jeerommeke is in vakantiemodus tot eind van de maand maar ik heb geen idee of hij daarna hier de draad opneemt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb wel wat geld verloren door fortis, maar dat is bijna al terug helemaal goedgemaakt.
    Ik werk soms tijdens de nacht en ik moet dan weer proberen in mijn ritme te komen...daarom dat ik soms wakker lig :).
    Ik heb geen zorgen hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen