vrijdag 2 oktober 2009

day 4

Zweet bloed en tranen heeft het gekost om rond de +4.400 euro ofzo uit te komen.
Paar keer verlies moeten nemen enzo. Ik was ervan overtuigd dat het lager moest. Slechte kleinhandelsverkopen bij de Duitsers al om 8u uitgekomen, Azië had ook al op zijn doos gekregen en een slecht Tankan-rapport in Jappenland maar uiteraard moesten ze eerst eens hoger om er een paar, inclusief den deezen, uit te persen.
Dan nog wat slechte cijfers in de US en het ging zwaar bergaf. Altijd opletten geblazen want gisteren ging het even snel weer omhoog. Veel zin had ik er niet meer in.
Eergisteren laatste dag van het kwartaal was ongezien! van actie (had niks niks niks met intelligentie te maken, de fundmanagers moesten hun kwartaal wat opsmukken en er wat goed presterende aandelen insteken tegen de hoogste prijzen -belachelijker en stommer kan het echt echt niet- zelfs al was het duidelijk dat de richting naar beneden was) en gisteren hebben ze direct al wat percentjes moeten afgeven van die idiote aankopen.
Nog dit: via email al 2 reacties gehad (lees eens rechts in mijn volledige profiel, heb er daar iets bijgeschreven) van iemand die mijn rekening en trades niet gelooft en iemand anders die zich afvraagt waarom ik dit doe en op deze manier schrijf.
1) een uit de hand gelopen weddenschap om dit op blog te zetten
2) ego
3) ik word niet betaald om te schrijven. Paul Dhoore wordt betaald om lezingen, interviews te geven. Hij is daar een hele dag mee bezig en daar verdient hij zijn brood mee..... terwijl op dat eigenste moment ik de godganse dag achter de pc zit te traden. That's what I do. Anaalisten lopen achter de feiten, ik, traders lopen naast de feiten.
Zij hebben uren, dagen nodig om cijfers en gegevens te evalueren, op het gemak neer te schrijven, mooi uit te leggen (na de feiten natuurlijk), traders moeten zich direct, ogenblikkelijk een beeld kunnen vormen en de dingen juist inschatten.
Je dacht verdomme toch niet dat ik juist een pc-tje heb en enkel maar een internetlijn te betalen heb..... There is no place for second best, the winner takes it all. Dus wil je goed zijn moet je het juiste 'gerief' hebben en de juiste gegevens en informatie binnenkrijgen. En dat kost. De markten zijn gigantisch veranderd de laatste maanden, er wordt gemanipuleerd à volonté. (uiteraard geloof je dit niet omdat je er niks van kent of.....pfff geen zin om er woorden aan te verspillen) Elke week, maand gebeurt er wel iets dat traders die 20 of 30 of 40 jaar in het vak zitten nog nooit gezien hebben.
Geloof me 100%: ben je gewoon een daytrader of niet-pro die het af en toe wat doet: "on a short or longer timeline the survival rate for your trading drops to zero"

Dus als er hier of daar een lowlife is die wat ongeloof uit zijn nek wil lullen tegen me; Laat me gerust en go home, je mama heeft visjes gebakken.
De goesting is op om meer te schrijven.
Alle gezonde, intelligente commentaar of vragen zijn toegelaten, ook domme vragen. Vrouwen mogen alles vragen natuurlijk, mijn telefoonnummer is; 0469/69.69.69

Straks de bewijzen van gisteren

Prachtig liedje 'Fuck you'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten