donderdag 1 oktober 2009

day 3


Gasten, madammen, bonjour. Gisteren ongeveer 10.500 euro in de plus.
Spijtig genoeg kan ik mijn trades en accountgegevens van gisteren nog niet ophalen via internet. Ik zal het posten zodra het lukt.(is nu wel gelukt om 14u17 maar ik ga de tekst hier niet veranderen)
"Your statement is not ready at this time for the account(s) and date(s) selected."

Voor de rest was het gisteren zweten. De eerste 4uren ofzo (kan je altijd checken als je mijn trades grondig napluist en de tijden bekijkt) slechts 250 euro verdient. Kon slechter ook. De rest van de dag leek moeilijk te worden. Na het ADP employment report in de US (zo'n economisch cijfer dat meestal meer fout dan juist is uiteraard --maar het is geen cijfer van de overheid, dus het is meestal fout, maar niet gemanipuleerd zoals alle anderen met 'seasonal adjustments'... meer uitleg verder) was het weeral met de hakken over de sloot met de trade.....
MAAR dan viel het geld uit de lucht. Gewoon voor het oprapen. Moest ik sneller zijn geweest was het nog meer. Ik kon niet vlug genoeg klikken. (heb wat last met de muisvinger tegenwoordig - ik heb de laatste tijd wat teveel katjes in het donker geknepen waarschijnlijk)
Slechte economische cijfers waren er om 15u45 uit Chicago en de boel viel letterlijk naar beneden. Kan gebeuren hé na maanden van totale koopgekte. De laatste tijd ben ik dan ook enkel maar aan de verkoopkant te vinden.
I prefer to sell hope and not to buy hope...... denk er eens over na
Raar hé, het stijgt, ik verkoop, en toch maak ik winst.... rarara.... ja gasten, het gaat niet loodrecht naar boven op een dag hé, alles gaat op en neer, op en neer, op en neer.... ok, stop Jeerom, concentreren aub

Vrijdag komen de belangrijkst economische cijfers van de maand uit (werkgelegenheid.... of juist GEEN werkgelegenheid) en werkloosheid. Maar al die cijfers zijn met korreltje zout te nemen door 'seasonal adjustments' (seisoensgebonden aanpassingen) en waarschijnlijk zullen ze wat extra moeten aanpassen om niet te slecht te zijn (zoiets als; "in september komen de jobs uit de lucht gevallen en gaan we wat aanpassen naar boven")...... en voor de echte kenners onder jullie, als dat nog niet genoeg lukt is er altijd het birth/death model van het Bureau of Labor Statistics dat konijnen uit de hoed tovert.

Amerika hé. Het is hier nog altijd beter. Het land waar Frank van den broeke (we kiezen de gemakkelijkste schrijfmanier,ja, waarom juist spellen als hij toch niet meer meetelt) minister is, Caroline Gennez een topwijf is, en Karel Vinck van Patrick Janssens een BAM award krijgt (Best Anal Motherfucker), Veronique The Cock een internationaal topmodel is getrouwd met een loepzuivere zakenman en Pieter The Crem een geheelonthoudende geniesoldaat is.
Pfff, geen goesting om te beginnen. Ik zou liever zoals jullie op de trein naar Brussel zitten (niet Antwerpen aub) om daar naar de secretaresses te kijken en gluren. Welk beehaatje heeft ze vandaag aan. Weeral geen string zeker. 30 jaar lang hopen dat ze een kort rokje draagt en dan een flink voorover buigt of haar benen niet kruist op de stoel.... herlees eens; "I prefer not to buy hope"....
En dan snif snif te merken dat ze een oma-onderbroek draagt omdat dat zo comfortabel zit..... life sucks but she doesn't

Fuck you en tot morgen

Djeeroom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten